woensdag, maart 21, 2007

Fokking Hel

uur of twaalf gisteravond, kwas net weggedoezeld. Alarm!
Lief stond rechtop naast r bed: lekkage! in onze nieuwe kamer! Het ging wel puur tekeer buiten, maar zolang als ik hier woon (en das al bijna 11 jaar) had ik van t dak niets te vrezen.
Vers geschilderde wanden, isolatiemateriaal achter t gips, nieuwe laminaatvloer: alles kan natuurlijk aangetast worden door dat via de balken binnendruppelende vocht.

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!

Vandaag maar op onderzoek naar de oorzaak: komt t door een scheefliggend dakpan? door de ongunstige wind? is er wel degelijk iets aangetast/doorboord tijdens de verbouwing? of ligt de oorzaak wellicht zelfs bij de buurtjes, die al eerder meldden last van lekkage te hebben?

U snapt: we zien de zon even niet schijnen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

van de regen in de drup!?

Anoniem zei

Regenjas aan dan maar?

Nee vervelend voor je Bert, verheug me erop je morgen te zien.

Loek

begt zei

je hebt mensen die kicken daarop, die dragen inderdaad een regenjas in de slaapkamer. iknie, loek, ik heb weer andere afwijkingen.

ik begin morgen zelfs eerder met werken om morgen maar op tijd op de borrel te kunnen zijn...
joesiemie!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...