vrijdag, april 20, 2007

(Be)Geleidelijk

Had gistermiddag een coachings-afspraak, nog onderdeel vh headhunterpakket.
Daartoe moest ik naar amstelveen zuid: gesprek liep goed, wat handvaten aangepakt en een vervolgsafspraak gemaakt.

Wat me meer bijbleef was de sentimental journey die ik op de terugreis maakte, met metrolijn 51 naar CS. Ik zag het straatnaambordje Startbaan (de plek waar ik van 1987 tot1998 werkte), ik kwam langs Uilenstede (waar ik in 1980 een maand of 8 ongelukkig was), vervolgens langs halte AJ Ernststraat (waar ik van 1980 tot 1987 werkte) en uiteindelijk- vlak voor CS- langs halte nieuwmarkt, waar ik arbeidzaam verbleef van 2000 tot afgelopen januari.

Mooie tijden schoten door mijn hoofd, het is lekker en leuk, maar roerig geweest.
Tsal mij benieuwen of alkmaar zichzelf ook in dat lijstje kan opvoeren..

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...