zondag, april 01, 2007

Dierendag

Kkan merken dat mn kinderen ouder worden.
Tis 1 april vandaag en er is nog geen flauwe grap met me uitgehaald. Hebben ze het veel te druk voor, ze zijn voornamelijk bezig met het uitstapje van vanmiddag.
We gaan bij een bevriend stel de kakelverse lammetjes bekijken. Het weer werkt mee, de shoarma was lekker deze week: ik heb er zin in en de meiden ook!

Tenige wat nog aan de datum herinnert is het leugentje om bestwil dat ze onze logée van vandaag voorschotelen. Haar is verteld dat ze daar ook een chihuahua hebben, die alleen een beetje zwaar blaft. Tot nog toe gelooft ze dat.
Waarheid is echter dat daar de grootste hond rondloopt die ik ooit heb gezien, een Cujo met een schofthoogte van boven de meter.
Geinig?

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...