donderdag, april 19, 2007

Goed initiatief

In een van de duurdere delen van London loopt een initiatief om de uitgevers van gratis kranten mede aansprakelijk te stellen voor de opruimkosten van hun als afval achtergelaten vodjes.

Frequente lezers hier kennen mijn weerstand tegen de nederlandse equivalenten van die producten: ik spuug op de spitsen, metro's en persen en vooral op hun lezers! die kwakken ze maar achter zich neer, kletteren het op de grond en doen maar alsof ze met de hele wereld niks te maken hebben.
terwijl ik, oude economiër, netjes elke dag mijn eigen volx in mijn eigen papierbak doe, die ik tweewekelijks keurig bij het oud-papier inlever.

goed voorbeeld doet goed volgen: van mij mogen NS en de grote steden ook gaan (aan)klagen over het krantenvuil

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...