maandag, april 16, 2007

Slappe afspraken

Niet sterk van mezelf. Waar ik doorgaans een man ben met wie wat af te spreken valt, dus ook met mezelf, ging ik gisteren de fout in.
Ik zou voor mijn lief een tv-film opnemen en voor mezelf de tocht naar het filmhuis maken.

maar ja, eerst effe een biertje op terras nadat de meiden vertrokken waren. En tja, toen kwam die erbij zitten en die en toen was het halftien. Sowieso was toen de film al uit beeld, maar ik spoedde me naar huis om de tv-film te recorden. Bleek die al om half negen begonnen te zijn.

Uit arren moede nog maar een stukkie voetbal gekeken en op tijd naar bed.
Kom op bert, de schouders er weer onder!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Of je kijkt via uitzendinggemist.nl..

begt zei

ach, dat zie ik mn meissie nog niet zomaar doen.
eerst maar s checken of iemand m wellicht opgenomen heeft

Anoniem zei

Of je lief leren om een film op te nemen. Daarmee voorkom je een boel afspraken;0)

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...