donderdag, mei 03, 2007

Ietsisme

Blij verrast werd ik toen ik las dat er een club is opgericht waarin afvallige moslims zich verenigen. dit om op een kundige manier een vuist te maken tegen de fanaten, de islamisten die hen uberhaupt verbieden uit te stappen.
Ik ben zelf een afvallige, ben vroeg uit de kerk gestapt en nét iets later ook actief uitgeschreven, ik ken het gevoel van herders die de kikkers in de kruiwagen proberen te houden.

Wat ik jammer vind is dat de oprichter aanhanger zegt te zijn van het "ietsisme" (ik geloof wel dat er iets is), voor de rest wens ik hem alle sterkte.

agnostic front, daar is t tijd voor

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...