zaterdag, juni 30, 2007

Risico-concert


Lief en ik gingen gisteren naar een risicoconcert (techno-avond in de bijlmer bierhal).
het risico bestond er natuurlijk uit dat techno-liefhebbers spuiten en slikken en steken.
Althans, dat zou je zeggen als je ziet hoe mijn lief hier preventief gefouilleerd werd. Mij had ze al met tact gewaarschuwd (ga nou niet met ze in discussie over het nut van dit al), zelf ging ze dapper vragen waaróm dit was.
-oh dit doen we zo af en toe.
- dus niet vanwege het concert?
- is er een concert dan?
- JA, ziet u hoe druk het is?
- nee hoor, dit is gewoon een steekproef tussen 8 en 10.
- nou veel succes dan met de 5000 man die op dit concert afkomt..
- huh??

Mijn aloude quote komt weer naar de voorgrond: "ik ben niks, ik kan niks: geef me een uniform!"

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...