woensdag, juli 25, 2007

The boss of it all

Nee, verw8 van mij geen flauwe grapjes over algemeen directeuren. Nog drie dagen uitzingen is geen punt voor mij.

Terzake: vanavond trek ik met lief en met haar getuige naar t Filmhuis om de jongste Lars von Trier te bekijken. Von Trier, de man van de bloedmoeilijke films die meestal hard bij me aankomen omdat ze zo pijnlijk de menselijke fouten blootleggen.
Diezelfde heeft nu een komedie gemaakt, een grapfilm over werk.
Dat moet mij wel aanspreken, schat ik in..

En nu de grotere drukte is afgezwakt, wil ik toch eindelijk mijn filmbezoek-peil weer eens opkrikken, anders kank aan t eind van t jaar niet eens een top 10 samenstellen.

U hoort..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...