zaterdag, juli 14, 2007

Fly the flag

Nimmer heb ik me van harte achter de nationale kleuren geschaard, ik ben redelijks wars van national(istisch)e symboliek.
Waar ik weer wel van kan genieten als standaard symbolen gekarikaturiseerd worden.

Kunstenaar Willum Geerts maakte volgende parafrase op onze bevolking: iets te flets blauwe spijkerbroek, iets te veel buik met lelijke piercing en daarbovenop een nog enigzins illustratief t-shirt; ziehier de trend- en modegevoeligheid van de nederlander.

En verdomd ast niet waar is: er is heibel om! Schennis van staatssymbolen,beledignig van de nl-vlag etcetera.
Ik schater!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...