maandag, juli 16, 2007

I don't wanna get drafted

Zappa, voor de kenners. Maar dat ging dan over iets totaal anders, wat ik overigens écht niet wilde.
Ik doel hier op het fameuze verschijnsel "tapbier". Door bijna iedereen nog altijd geprefereerd boven flessies, blikkies, doossies en kommetjes. Om die reden besloten we ook onze a.s. receptie te voorzien van een tapinstallatie.
Anders dan het avondfeest echter zouden we dit op een iets intiemere manier doen: geen grote verrijdbare tap, nee: we gaan het met twee thuistap-installaties doen.
Schoonpa wilde er altijd al een hebben, wij hebben de reden gevonden voor hem om eindelijk de geuzennaam "Ab Tap" te verkrijgen: lief en ik betalen, hij wijdt het apparaat in en ná vrijdag neemt ie m mee naar huis.

Alles, werkelijk alles klopte aan dit plan. Tótdat... hij besloot dat er uiteraard wel getest moest worden voordat we vrijdag gaan inaugureren!
Zaterdag was t zover: hij had zn vaatje en t apparaatje meegenomen om t bij ons thuis te oefenen. Ach, wat kon er mis gaan? Koeling niet goed , druk niet lekker, dan ben je er wel zo'n beetje. KLOPT!! dat ging dus allemaal mis..
Zijn letterlijke woorden daarna: "aangezien we het apparaat niet als veredelde schemerlamp hebben aangeschaf
t, ga ik maandag terug naar de winkel."
Ik wens m veel succes zometeen!!!!

Wij kopen weer s n apparaat...

UPDATE 17-7: tissum gelukt. met een afdruk van mijn bovenstaande verhaal toog Ab richting winkel. Enigszins overbluft begonnen ze na enkele minuten langzaam overstag te gaan, iniddels is mijn schoonpa de trotse bezitter van een wérkende perfectdraft!
Getapte jongen, die ab!

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...