vrijdag, augustus 10, 2007

druk met nix

Zo man, eerst nu valt t ware vakantiegevoel over me. ik ben druk met nix. Ben eindelijk een enorme waslijst zelfgerecorde dvd's aan het finalizen, zodat vanavond mijn mapje geupdate kan worden met onderstaande.
Ik ben ondertussen ook even mijn digitale ontvanger aan het updaten: een electronisch fluitje van een cent, dat Begtje met drie knopjes voor elkaar kreeg. T wordt nog eens wat....
waren nu vast mijn harde schijven maar hier, dan konk beginnen met het digitaliseren van de cd-verzameling. Ook zoiets wat uren vergt, maar waar t lijkt of je net nix aan t doen bent..

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...