vrijdag, september 21, 2007

Dag LP

Vroeger had je van dat soort rubriekjes bij de radio: de plaat van de dag heette Dag LP.

Bij mij betekent "Dag LP" iets heel anders: gisteravond stonk te zwoegen op zolder om de diverse dozen, rolboxen en andere carriers vol met platen naar beneden te krijgen.
Vriendje Frommel gaat ze allemaal van mij bekomen! Dus zeg ik: dág LP!
Eén voorwaarde zit daaraan vast: dat ik van ALLE nummers van ALLE lp's een mp3-versie krijg om op mijn eigen kakelverse mp3-otheek te zetten.
Die library ben ik op dit moment ook aan het vullen met al mijn cd's, zodat er straks eindelijk weer een complete database ontstaat. (nou ja, compleet: ik heb al mijn musicassettes wéggegeven, dat ga ik niet allemaal overzetten!).

speel nu al de eerste cd's via de speakers af, ik zoek met vriendje rondie nog naar een broadcast-manier...

U hoort! en ik hoor lekker ook!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt álle lp's gaan naar Frommel?

:(

(het is hem gegund hoor, daar niet van)

begt zei

op 1tje na: die van the rousers houd ik vanwege de collectioneurswaarde (het vroegste werk van joost swarte, immers!).

de rest ruimt prima op.
had je ook interesse gehad willen hebben?

Anoniem zei

ben al bij de beeeee?

begt zei

ja, vandaag zit de derde Herman Brood erin om te converteren. ik kan nog niet zeggen dat het opschiet, maar heel David Bowie en luka bloom ben ik al voorbij..

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...