dinsdag, oktober 30, 2007

Daar komen de schutters!

Nooit deed ik mee: niet als klein jochie met geweren en cowboys. Niet als puber op de kermis bij de schiettent. Niet als volwassene met neerknal-schietspelletjes op playstations, xboxen en nintendo's. Ik liep met het befaamde "gebroken geweertje" en stemde PSP toen dat nog kon (waar zíjn ze, die fijne alto's ??)

Gisteren dan toch mijn debuut gemaakt in schuttersland. Ons periodieke bedrijfsuitstapje ging dit keer naar een lasergame-kelder op de PH-kade in Amsterdam. Met schietgeweertjes door gangen rennen en je collega's afknallen.

Verrassend genoeg was t leuk om te doen, maar wellicht heeft dat te maken met de indeling in teams. je zoekt toch een gezamenlijke vijand, nietwaar? Ik blijk er niet goed in te zijn, wellicht pleit dat voor me, maar ik vond t wel vermakelijk..

Frommel zei t me een tijdje geleden al: ik ben reddeloos verloren.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

....en ook reddeloos verloren?
Ik heb er zelf helemaal niets mee met die verfknikkers of lasergames, in mijn militaire dienstperiode was ik nogwel scherpschutter met diverse wapens.
Liever ga ik darten met mijn kleinzoon

begt zei

tja, da's ook weer zo wat. ik ben altijd nogal bang dat ik die gifpijlen op de verkeerde richt..

Anoniem zei

... ik ben bang dat jij alleen geschikt bent voor blaasvoetbal....

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...