maandag, oktober 15, 2007

Spaarlul

Jahoor, ik ben er ook zo een. die, als ie de kans krijgt, wat centjes opzij legt. heb zo ooit de aflossing op d enige lening die ik in mn leven gehad heb, omgezet in een maandelijks spaarbedrag. Op een, juist ja, plusrekening. Heb ik lang lol van gehad, totdat ik een jaar of twee/drie geleden merkte dat de rente wel errug rap omlaag kelderde. En t werd nog erger: vanmorgen las ik dat t rente percentage gedaald is tot 0,5 procent.
Opnemen dus, allemaal: sparen het geen zin meer. de postbank verdiende er afgelopen jaar 140 miljoen aan. laat mij mijn paar 100 e-tjes daar dan maar weghalen.

banken, t schijnt dat je ze nodig hebt maar ach, wat zou k graag zonder..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

als je de juiste weg weet kan je toch 4% scoren via een internet-rekening

begt zei

dat is het, ik ben te laks om het uit te veteren. ga ik toch maar s doen

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...