maandag, oktober 22, 2007

Zo flex

Zo flex was ik dit weekend, dat ik na twee avondjes thuis en twee kalme verjaardagen gisteren, op tijd naar bed op zondag. klaar voor de werkdag.

En dan nog niet uitgerust opstaan, vreemd: als t goed is ligt nog op de huiskamertafel mijn werktas, inclusief brood, krant, fruit, deo en ander leesvoer. En inclusief de harde schijf van een collega, waar ik dit weekend 40 gieg muziek van af heb getrokken.
voeg dat bij de andere schijf die ik vrijdag kreeg, met zo'n 160 gieg, en je snapt dat mijn peeceetje t dit weekend drukker heeft gehad dan ik!!

ik ga eens rustig uitzoeken wat er doubleert op die twee schijven, zodat ik zelf minder hoef om te zetten!!

t wordt me gemakkelijk gemaakt, en daar heb ik wel eens recht op!!

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...