zondag, januari 27, 2008

Aanzien

Mijn vader had aanzien. heel veel aanzien.
Ik heb aanzien! Veel aanzien heb ik van mijn vader overgenomen, maar meer aanzien heb ik inmiddels zelf verworven.

als klein menneke snuffelde ik uren in de boeken van mijn vader, die de wereldgeschiedenis met deze verzameling documenteerde. Mijn tomeloze liefde voor trivia, voor nieuwsfeiten, kent daar zijn voedingsbodem.
Na het overlijden van mijn ouders wenste ik dan ook maar één ding uit de te verdelen boedel: "ah toe, mag ik de boekenserie "Het aanzien van..."?

Die kreeg ik! Heel trouw koop ik nog elk jaar het nieuwe deel. Zat in de trein vrijdag lekker te bladeren in het aanzien van 2007, een heerlijk fotoboek met het afgelopen jaar in beeld.
Heel stoer staat op de cover "sinds 1962!". Ik ben nog steeds compleet!!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...