dinsdag, januari 08, 2008

In de schaduw van de overwinning

Zal ik t ooit nog proeven, de zoete smaak van winst? Gisteravond liet ik -in en in team met mijn lief- opnieuw enorme kansen liggen op de overwinning in de popquiz.
De nieuwjaarseditie is er een die ik meerdere keren op mn naam heb geschreven, omdat het over nieuwsfeitjes gaat.
als je echter een conxie laat lopen die je drie weken daarvoor nota bene zelf als grap hebt uitgezet, als je vergeet dat meijer altijd wel iets met de Tour de France in zn nieuwsquiz doet, dan kun je de top 3 wel op de buik schrijven.

sowieso ben ik daarin de laatste maanden de scherpte kwijt; zal ik dan toch mijn aandacht verlegd hebben naar de minder triviale zaken in t leven? zal ik dan toch de speelsigheid van "het leven als 1 grote quiz" hebben overgedaan aan de beroepsbeoefenaars, mijzelf daarmede definitief naar de divisie der amateurs verschuivend?

Opgroeien gaat van au!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ben je niet ergens van de zomer getrouwd?

begt zei

dat zal t zijn, ik heb me totaal overgeleverd aan de liefde. en dan blijft er geen aandacht meer over voor andere zaken...

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...