maandag, februari 25, 2008

Ode to my family #2

Mocht het niet duidelijk zijn uit het stuk van vorige week: bij mij is mijn familie die inclusief de verwanten van mijn vrouw. Want ook daarvoor ben ik dankbaar (en dan bedoel ik niet louter dat we daar morgenavond gaan eten).

Nee, het gaat om mooiere dingen zoals het verstrekken van uitermate bruikbare adviezen aangaande onze advocatenstrijd, het gaat om het verwelkomen van onze kinderen. Het gaat om het aanbod om de auto beschikbaar te stellen voor broodnodige activiteiten.

en als klap op mn eigen vuurpijl werd ik gisteren ook nog ns aangenaam verrast door een geschenk. De grote geemigreerde neef van mijn lief was weer even in het land geweest en had voor zijn nichie en haar vent cadeautjes achtergelaten.
Mijn lief loopt rond in een (noem het maar "spannend") shirt van the All Blacks, en ik werd vergast op maar liefst vier cd's van op dit moment totaal hotte nieuwzeelandse bandjes. Ik kan weer heel veel avonden vooruit met heerlijke nieuwe muziekjes waaruit wellicht voor u nog muzikale tips volgen.

Familie: of t nu uit de lengte, de breedte, de nabijheid of de verte komt, ik doe t nooooit meer zonder!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...