woensdag, maart 19, 2008

Gammeltjes

Zo zeg he, gisteren ruim zes uur vergaderd en ook nog s alles in t engels. Is op zich nog niet erg, ware het niet dat we met een gevoel afsloten dat werkelijk geen enkele partij tevreden was. wordt dus nog vervolgd..

Hoewel ik de boel kon afblussen met een verjaarsborreltje van grote grijze zus is de moeheid is er nog niet helemaal uit>
Ik moest dan ook wel weer even slikken toen ik hier vanmorgen als eerste binnenkwam, het alarm ontsloot en me bedacht: ben ik eigenlijk wel thuis geweest??

ik moet me er even toe zetten hoor, weer een werkdag!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...