donderdag, maart 20, 2008

Lak aan de kijker

Ik weet het, tijd heelt alle wonden en geduld is een schone zaak, maar wat heb ik me gisteravond weer op zitten winden over de commerciëlen.
mevrouw Begt was al gaan rusten, X11 zat nog even te wachten op de beelden van PSV-Ajax, de laatste strohalm om nog een beetje spanning in de voetbalcompetitie te brengen.
Hoewel bekkie af, achtte ik 23.15 nog wel een haalbare tijd om de uitzending te bekijken. Kwartiertje, halfuurtje nutteloos gezapt en op genoemd tijdstip de tv op reutel4 gezet.
G#%@@$ver, een of andere onzinserie uit de VS. Ruim vijf minuten later, serie afgelopen: reclame. Reclame afgelopen: opeens het RTL-nieuws (en dat is al niet mijn manier van berichtgeving).
het was al ruim half twaalf, ik heb het reclameblok na het nieuws niet meer afgewacht. Terug naar NL2, teletekst ingetikt en gelezen dat ik niets zou missen.

Nog een paar weken en ik kan werkelijk geen enkele reden bedenk nog op 1 van de commericele zenders terug te komen. Zolang ik me nog geen kijkvee voel, zalk me ook zo niet gedragen

Geen opmerkingen:

Witte Wieven - Didier Konings

Witte Wieven op IMDb (7,4)   Witte Wieven op Moviemeter (3,51) Enkele weken geleden gonsde het opeens: "Heb je "Witte Wieven"...