dinsdag, maart 04, 2008

Quizt t

Maar net niet goed genoeg..
Opnieuw 2e, in t maandelijkse popquizavondje van Herr M. Voor de pauze stonden lief en ik nog redelijk onbedreigd, maar een welhaast onbegrijpelijke tweede ronde zorgde ervoor dat Herr terecht kwam op de plaats waar ie vanwege zijn ervaring hoort te staan (en begtje dus dito!): hij 1 punt meer dan ik, groter moet het verschil niet worden.

Vlgnd mnd heb ik daar dus geen last van, want dan maken we m zelf! Afspraak is opnieuw dat de quiz muzikaal interessant moet zijn: we gaan in ieder geval voor het vermaak, daarna mikken we pas op het muzikaal intellect der deelnemers.
Hijzij die mij tegenkomt de komende maand moet mij niet euvel duiden dat ik alle woorden die ik hoor op dit moment aan muziek en muzikale conxies verbindt.
gaat weer over!!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...