donderdag, april 10, 2008

Populist

Ik doe een experiment.
Ik kreeg eind vorige week een uitnodiging om deel te nemen in het zakelijk netwerk Linkedin.com.
Heb me aangemeld en ben maandag s wezen zoeken of ik oud- en huidige collega's op het netwerk tegenkwam. Das Experiment bestond er voor mij uit of het zou lukken om in 1 week tijd honderd (oud)collega's bijeen te krijgen.

Tis nu donderdag, de week is nog niet om en ik zit op 96. Ik heb zowaar een oldboysnetwork!! Ik, geincorporeerd in de grote machine!
(en toch nog een beetje trots!)

update 13.04 uur: 100!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

populist
iemand die zich schuldig maakt aan populisme

populisme
populaire, oppervlakkige, enigszins demagogische betoogtrant

demagogie
het ophitsen van de massa door leugenachtige voorstellingen

Anoniem zei

Tsja, ik was jouw collega bij het schrijven van de Bazzebras. Telt dat ook mee? Dan kun je me toevoegen als nummer 98!

Peterter

Anoniem zei

En ik maar denken dat het je om mij te doen was. Boehoe.
Ik lig nog een beetje op je voor, maar ga nu eens kijken welke bekenden ik bij jou tegenkom.

begt zei

dank, van dale. Just for letting me know.

Jazeker, Peterter, want er wordt wel degelijk gevraagd hoe je iemand kent. We've done business together.

Kiwi, je weet toch dat ik nooit ook maar een beeeetje aan jouw netwerk kan tippen??

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...