donderdag, juli 03, 2008

Mijn stem niet (meer)

Wat is dit land toch ongelooflijk dom bezig!
Zitten ze eerst te juichen omdat ze wereld "veel gezonder maken" door het roken in openbare ruimten te verbieden (en daarmee gelijk mee te motiveren dat het asociaal is als je anderen lastig valt met rookoverlast), nog geen twee dagen erna besluiten ze een autobelasting in te voeren voor alle nederlanders.
Dus óók voor diegenen die geen auto hebben. En die dus last hebben van al die anderen die wel overal hun ding parkeren, die de lucht vervuilen, die gehoorgangen beschadigen en die overal te pas en te onpas hun asbakkies legen. Hoezo asociaal?

Meneer Eur(o)lings maakt het helemaal bont door uit te leggen dat ook de niet-autogebruiker nu goedkoper uit is omdat ie anders mee had moeten betalen aan uitgaven voor meer asfalt.

Sodemieter op, ik wil helemaal geen 'meer asfalt". en ook geen asfalt meer.
Laat die zeurende egomobilist in zn blikken ding gaarkoken met zn geklaag over files en benzineprijzen, laat t m zelf oplossen.


een land dat zulke rare beslissingen en masse ondersteunt, daar kan ik mn stem niet aan lenen. ik ga voor t eerst sinds mn achttiende de komende jaren mn stembiljet maar eens niet verzilveren, zolang ik met zulke inconsequente nitwits moet leren leven...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

laten ze gvd 'ns keer gaan fietsen

begt zei

dabedoelik!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...