vrijdag, augustus 01, 2008

Teloorgang

Erg blij ben ik altijd met al die zomerfestivals, vol van theater en kleinkunst.
Wak echter niet snap is dat ze zichzelf zo tekort doen met hun ongefortuneerde gedrag.
De ene helft is gratis te zien en te bezoeken en de andere helft , daar moet je juist voor kaartjes in de rij met als gevolg dat je een enorme bom duiten kwijt bent, wil je aan je dosis cultuurshot komen.

Deze aanpak geldt voor Oerol, geldt sinds enige jaren ook voor de Karavaan.
Waarom, waarom niet net zoals de Parade doen: één entreeprijs en dan alle afzonderlijke voorstellingen toegankelijk.

Ik weet dat de Parade het financieel moeilijk heeft, maar ik voorspel de Karavaan eenzelfde gang. Gisteravond zat t publiek toch liever met een glaasje op het centrale terras, dan dat ze in de rij ging voor enkele van de kleinkunstige shows.

Ik zal t wel mis hebben...

1 opmerking:

Unknown zei

Bedoel je dat je bij de Parade na een toegangsprijs bij alle voorstellingen naar binnen mag? Want dat is niet zo: én toegang, én voor alle voorstellingen betalen. Helaas niet bepaald gratis ...

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...