maandag, september 15, 2008

Monumentaal

Gelukkig had ik gisteren alweer een fijne afspraak om de nare smaken weg te spoelen.

Op de binnenplaats van een 160 jaar oude monumentale boerderij stond onze dj-tafel: de nog redelijk verse eigenaars hadden elkaar kort tevoren geringd en trakteerden hun vrienden op een lekker zit-, teut, drink, praat- en een heeeel klein beetje dansfeessie.
Voor mij net zo goed een reünie omdat de oude bemanning van regionale centra als r17 en ikaros te gast was, muzikaal kritisch maar ook ruimdenkend dus.

In de vooravond vanwege de kou naar binnen getrokken, ik stond de muziek recht t schier haveloze vierkant in te duwen. Bijzondere ervaring, maar gelukkig louter tevreden gezichten..

ik glimlach weer

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...