maandag, oktober 06, 2008

High and dry

Bijna niet de deur uit gisteren en toch een bult geld uitgegeven.
Gelukkig kwam het QED-gevoel daarbij op de proppen.

De recente verbouwing van t dak, gepaard gaande met de planning dat de aannemer het vóór de herfst en winter gereed moest hebben, kon gisteren uitgebreid worden getest.

Nieuwe vorstpannen, een afsluiting van de gesloopte schoorsteen: t glimt je allemaal tegemoet. Belangrijk, maar sluit t ook?

Na de druppeltjes van gisteren kan ik met genoegen zeggen dat ik - in ieder geval van de bovenkant- waterdicht woon. Het pijnmoment van het digitaal bankieren werd daarmee enigszins verzacht. T zat me hoog, maar ik zat droog.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...