woensdag, oktober 22, 2008

Zwakke maag

Mijn lief is om op te eten.
Mijn lief weet ook wat het is om lekker op te eten.

Ik twijfelde dan ook maar heeeeel even toen ik gisteravond een film zag die over de ultieme combi "liefde en eten" ging. Heel even, omdat normaliter de inrichting van het huis háár ding is en ik me dien te beperken tot de stereo en mijn computerhoekje.

Ik zag "Estômago", de Braziliaanse film over de kok die zich opwerkt uit de favela. opwerkt tot wat eigenlijk..eerst succesvol buurtkok, vervolgens resto-chef en daarna kok in de gevangenis. in een cel wel te verstaan.
(Mocht dit vragen oproepen: de film vertelt u de rest van het verhaal).

Ik kocht de filmposter en schonk hem mijn lief bij thuiskomst. Zij, qua thrillers en horrorboeken voor geen kleintje vervaard, vond hem echter eng en wenst hem niet boven de eettafel te hangen.

Voor één van de drie partijtjes dit weekend heb ik dus alvast een cadeautje..;-(

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...