dinsdag, november 25, 2008

Slow Baby Slow

Niet al te snel met al je informatie, doe rustig aan.

Gisteren sinds tijden weer eens SBS gekeken, omdat ik nu eenmaal graag de vertoonde documentaire wilde zien. "HUH?"" , hoor ik u denken: documentaire op SBS?
Klopt, is raar, maar die van Al Gore is zo beroemd dat de commercialen ermee dachten te kunnen scoren.
Klopt ook, de hinderlijke reclameblokken waren behoorlijk veelvoudig en gevuld. Dat is nog om je tot hier te ergeren, maar tot dáár kwam ik toen bleek dat SBS ná het reclameblok zomaar drie minuten terugging in het vertoonde.
Alsof het geheugen van de gemiddelde commercielen-kijker niet langer dan vijf minuten teruggaat, werd het verhaal een stuk eerder opgepakt zodat de kijker weer "in het verhaal" kan komen.

Wat ben ik toch allejezus blij met de belastingbetaler, die mij van publieke omroep voorziet!!

2 opmerkingen:

Herr Meijer zei

Ik had hem al, voor 3 euro bij de Action op het Digitale & Versitale Diskformaat. Gaat aan 1 stuk door, zo'n disk.

begt zei

klopt, maar ja: consuminderen he...

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...