zaterdag, januari 24, 2009

Misser van de maand

Begt begint de grote misser van de maand te worden.

Miste ik gisteren al het concert van Late of the Pier, dat ik vooraf al moest afzeggen vanwege familiaire verplichtingen ter huize (en achteraf toch niet had kunnen bezoeken wegens overdosis koorts en griepziekte), vanavond mis ik een knus verjaarsfeessie van vrienden in de buurt omdat diezelfde koorts en griep weliswaar zakt, maar nog niet voldoende weg is om een avondje glazen keren te legitimeren.

Volgende week vrijdag mis ik de grote hoornse popquiz in manifesto, omdat ik zelf gelijktijdig ergens anders sta geprogrammeerd.

Wat gaat er mis??

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mis-man-age-ment?
Vrijvertaald: verkeerd plannen door man op leeftijd;0)? Teveel tegelijk willen? Ontmoeting met Murphy?

Peterter

begt zei

ik houd t op t laatste, of ten hoogste de laatste 2. uiteraard omdat ik t op die eerste gewoon niet wil houden....

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...