dinsdag, januari 13, 2009

Rechtlijnig

Constant, dat vooral. Akelig regelmatig waren we gisteravond. Vier tienen en vier negens, qua punten alles keurig verdeeld over voor en na de pauze.
Onverwacht cadeautje dat we aan t eind toch de tegenstrevers voorbij bleken te zijn gekomen, leverde toch een prettig prijswinnend biertje op.

Gezellige avond, ik miste af en toe de prettige kronkeling die de quizmaker doorgaans kenmerkt maar ok: ook hij was akelig constant in de muzikale verwerking van zijn nieuwsfeiten.

Lekker warmgedraaid, donderdag maar weer n quiz....?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, 38 voor de pauze (met Isaac Hayes, The Look of Love) en 38 erna. Tja, als iedereen lekker kan scoren is het nu eenmaal wat minder kronkelig. Natuurlijk heb ik wel eens quizzen gemaakt met meer 'knappe' muziek, maar ja, het is een beetje geven en nemen, hè.

Tot donderdag! Leuk.

begt zei

klopt helemaal, hoor. ik klaag daar ook niet over, maar ik weet dat je me in andere jaren wel eens verraste met iets waar ik geen weg in vond.
daar scoorde ik dan overigens ook niet op, das nu weer een voordeel!

lekker zo blijven doen hoor, dit was voor veel meer teams leuk dan die eeuwige drie/vier bet(er)weters

Anoniem zei

Alleen een beetje jammer dat er weer volop gerookt wordt...

begt zei

mijn advies: binnen blijven, sneeuw! Auto-uitlaatgassen zijn ook heeeeel slecht voor je, en die heb je vooral buiten!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...