woensdag, februari 11, 2009

Vnvnd JHN

Ik schat 1994, zo om en nabij 15 jaar geleden. Ook toen al deed ik veel, heel veel dingen naast mn werk. Gezien mn voorliefde voor het muziekwereldje schreef ik me de vingers blauw aan biografietjes en recensies.
Opeens stond de complete rockband in mn kamer. Nou ja, rock: bassist Ton was stil als de Finse meren, drummer Antonio had toen al in Toomler moeten staan en zanger Jacco (toen nog) was timide, te timide voor het podium.
Schone schijn allemaal.

De heren vroegen me of ik hun bio kon produceren. Dat kon! Info uitwisselen en ik kwam af met een (m.i.) pakkend tekstje: Visions of Johanna ging de ether in!
Net als deze voorlopende band is de rest geschiedenis. Een mooie geschiedenis, dat wel.
Vanavond ga ik genieten van zanger Jacob en zijn mannen. T wordt vast geen rock-n-roll, maar t wordt vast wél een mooie muziekavond. Doe mij maar de liedjes...

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...