woensdag, maart 25, 2009

Au contraire

Jarenlang trokken we samen op. We startten bijna tegelijk, bij hetzelfde bedrijf en kwamen elkaar steeds op de gangen tegen. Deden veel samen.
We braken op. Eerst hij, al was het nog wel onder hetzelfde moederbedrijf.
later ik, toen ik daar ook wegging.
Kwamen elkaar nog steeds tegen, zij het wat minder frequent.

Pas nu is het cirkeltje weer een beetje rond. We reizen precies tegengesteld: ik van station naar t pontje naar amsterdam-noord. hij van noord naar t pontje naar t station.
en verdomd as t niet waar is: tussen die dagelijkse 1 miljoen reizigers op CS zie ik m zeer frequent, meerdere keren per maand doen we een hi-five.
We're brothers, bloodbrothers

3 opmerkingen:

Anoniem zei

je maakt me nieuwsgierig Begt! Wie? Wie? Wie? Wie?

Anoniem zei

Ik vind de titels van je stukjes steeds vaker gemaakt met de Franse slag;0)
Houd ik wel van!

Peterter

begt zei

ik had de reacties nog niet gelezen toen ik mn hedendaagse stuk maakte, dat is weer terug naar de kinderliedjes...

De oplossing voor je vraagstuk ligt in het stuk verborgen, overigens. Het is namelijk gewoon mijn (thans oudste) broer....
Heus!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...