maandag, maart 30, 2009

Binnen Hofnar

Het staat er echt: peilingen dit weekend hebben uitgewezen dat het weglopen van de volledige cast van de PVV-soap, de partij nog weer meer zetels heeft opgeleverd.
We zijn zover: we zijn in nederland geen haar beter dan het cabareteske parlementsgedrag in Italie. Nederland dient zich voor te bereiden op een hilarische, maar in de kern dieptrieste periode: onder het motto "regeren kun je leren" krijgen we straks een hoeveel B-acteurs aan het roer.

Droef te moede....

3 opmerkingen:

tkorsel zei

laat ze maar regeren! Dan kunnen ze bewijzen wat "onze" Pim nooit heeft gekund. Als ze het verkloten, gaan we tenminste weer eens nadenken. Overigens is clown een beter woord denk ik.

Herr Meijer zei

Inderdaad, laat ze hun clowneske spelletje maar opvoeren. Verdonk is alvast door de mand gevallen, dus dat scheelt weer.

begt zei

en welk een instemming!
ik ben echter nog niet zover dat ik ze ga helpen hoor, ik ga niet op ze stemmen!

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...