zondag, april 12, 2009

De ex van Catho

dat ben ik! ik ben niet meer Catho-like. Officieel uitgeschreven, een keurig verbindingsstreepje in het bevolkingsregister bij "Gezindte".

Met kerst heb ik niks, met allerzielen en dergelijke ook niet, maar Paas maakt mij altijd vrolijk. En nou gans helemaal niet omdat het een religieus féést (!) waarbij ze de houten ophanging van hun voorman vieren, nee: omdat paas toevallig geheel en al samenvalt met het ontkiemen der aarde! Het bloeit, het groeit, het bloest en bloesemt en het juicht. En dát vier ik dit weekend.
Ontspannen, een vooruitblik op het zonnige jaar dat komen gaat. Terrasje, saunaatje, popfestivalletje, beetje in de tuin zitten: allemaal prima momenten die aangeven dat het best nog wel goed gaat komen.

fuk de trubbels, zet je zinnen op de zomer!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...