vrijdag, mei 08, 2009

8 Mei beweging

Vandaag deed ik het enige juiste dat mij op mn vrije dag te doen stond.
Na aansluitende weken van urenlang aan mn bureaustoel gekluisterd zitten (en vervolgens des avonds lusteloos bankhangen) trok ik vanmorgen na de krant en de ochtendkoffie naar de sportschool.
Bijna 2 uren lang teisterde ik de verwaarloosde spieren, om vervolgens nog eens een uur lang sauna mee te pikken. En verdomd, t hielp.
Na afloop was t lijf moe, maar ook de kop leeg: even helemaal los van verplichtingen, reiniging van lichaam en geest.

Slechts twee taken wachten mij nog dit weekend, waarvan één een muzikale dus das nooit een straf. Begt laadt op!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...