zondag, juni 14, 2009

Ten spijt

Het zal wel links zijn. Of multi-culti gelul.
Ondanks de langzamerhand heersende meningen in mijn trieste vaderland ga ik vandaag lekker feest vieren. Feest in de wijk. Een feest met een doel: verenig alle nationaliteiten, alle rangen en standen en laat elkaar zien welke dingen je doet om een leuke dag te hebben.
Heel ouderwets: simpelweg ten doel om te verbroederen. Voor de vierde keer op rij mag ik de muziek verzorgen, mijn hele koffer zit vol met mondiale veelklanken.

Ik zeg dan: fuck de pvv, fuck fortuyn, begtje blijft een multi-culti-lul. And proud of it.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Is er buurtfeest in hoorn noord?
En zo ja vanaf hoe laat?


Groetjes en liefs Stef.

begt zei

het is eigenlijk al begonnen, diverse activiteiten zijn al gestart.
vanaf een uur of drie verzamelt het zich vrnmlk in de schoor. that's where i'll be!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...