zaterdag, augustus 08, 2009

Paradepunker

Ik heb t eerder gedaan. Naar Oerol gaan bijvoorbeeld, en geen voorstelling zien omdat t zo gezellig is op de boerderij.
Zo gink gister naar de Parade. Waar enkele collega's zich nog verwaardigden om te dansen in de stille disco bleef ik met de collega-hangers lekker terraszitten. Biertje, olijke mensen en een zeer persoonlijke knipoog van mimist Hakim: ik schakelde de leuke momenten aaneen.

Op tijd opgestapt, gelijk met mijn uitgewerkte lief naar Hoorn. De kroeg lonkte. Omschakeling kon niet groter zijn: lekker ruige punk om de avond af te sluiten.
Net voor het hikken kon ik weg komen! T O P A V O N D

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...