vrijdag, september 11, 2009

Geen twijfel mogelijk

Eerst liet ik de buitencategorie aan de beurt. getweeën bogen ze zich over de bak waaruit ze zelf hun prijs mochten uitzoeken. dat duurde al ruim tien minuten, maar uiteindelijk liepen ze toch met 3 resp 2 schijfjes terug naar hun plek.
Rustig mocht ik, als eerste en enige vd groep achtervolgers, ook nog een prijsje uitkiezen.
Bladerend door de 45PK kwam de ene na de andere glimlach op: leuk, zeer leuk tot geweldig. Plots hield ik stil: dit was me toch wel een ge wel di ge soulsingle.
Nemen en tevreden zijn?
Toch nog ff doorbladeren, kom uitendelijk een nummer tegen waarvan ik weet dat ik er lang naar op zoek was. Die dan maar.
De twijfel bleef..
Kort daarna komt de nummmer 2 terug bij de prijzenbak: 'ruilen" wilde ie want hij had getwijfeld. En prompt pakt hij dat geweldige soulnummer uit de bakken.
En prompt laat ie het door de dj even opzetten.
En prompt zit dat nummer al sinds gisteravond half twaalf in mn hoofd.
En prompt is het de eerste titel die ik intik in mn Itunes vanmorgen. Waarbij blijk dat ik m NIET heb. Waarmee het nummer in dezelfde categorie kwam als het nummer dat ik wel koos.

Betty, yeah,Wright. Soulseek heette nog nooit zo terecht Soul Seek.

2 opmerkingen:

Dennes zei

Jeetje, wat een impact..ik had geen idee! Mijn excuses!
Overigens wilde Berry 'm zelf draaien, dat gebeurt wel vaker met de singletjes die ik eruit pik. Maarja, ik kies dan ook altijd de beste, natuurlijk!

begt zei

neenee, Dennis. tis mn eigen schuld, ik had m ook zelf kunnen uitkiezen toen de kans daar was.
nu zit ik thuis met de échte versie van "you can leave your hat on'" , ook niet misselijk!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...