donderdag, oktober 22, 2009

Om (en Om)

Het is ze toch weer gelukt, de motivators dezer aarde. "Tuurlijk, Begt, dit is uitermate vervelend maar tel toch je zegeningen". En deze zin dan in vele varianten.
waar t op neer komt is dat broers, vrienden, schoonzussen, liefje, een enkele collega me duidelijk proberen te maken dat het leven zoals ik het poog te leven wáárd is om het te leven. en dus niet omzien in wrok maar smalend de rechtermondhoek optrekken: er zijn té veel dingen die je wel lukken immers.
Die goedbedoelde woorden hebben me alweer een aardig stukkie uit de tunnel getrokken, ik ga mijn best doen om werkelijk "om" te zijn. Zal ongetwijfeld nog een keer terug ómslaan (elk mens heeft immers z'n yin nodig om zn yang te voeden) maar ik ga pogen een "upward mood" uit te stralen!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...