vrijdag, oktober 30, 2009

Varkens

ik heb meer met varkens dan met mexicanen. gewoon omdat ik in mijn leven meer varkens dan mexicanen ontmoet heb.
en daarom houd ik t ook gewoon op "swineflue": ik weet niet hoe een mexicaan zich voelt, maar ik had de afgelopen dagen toch meer t ophokgevoel dat onze varkens zo goed kennen.
ik knorde en piepte, maar voel nu toch langzaam weer de neiging om zeer binnenkort weer met de voorpoten in de trog te staan.
Treintje Osterhaus is even bij me gestopt, gaat nu weer verder naar andere stations..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik als risicovolle wil de griepprikken niet meer halen, de varkens en mexicanen hebben mij de afgelopen 2 weken met heftige koorts (39/40)gepaardgaande griep al ingehaald. Net geen ziekenhuis opname.Alle facetten ervan heb ik doorlopen. 8 kg kwijt (dat is dan nog het enige voordeel), nu nog in de fase zware hoofdpijn en droge kuch. Nog een weekje uitzieken en hoop dan voldoende energie te hebben voor Rigter live!

Hans

begt zei

klinkt heftig, hans. en ligt nu heel haarlem plat door jou?
sterkte met herstel.

ik ga de goede kant op, ben zelfs buiten wezen wandelen en boodschappen vandaag!!

Anoniem zei

Ik ben vandaag voor het eerst weer buiten geweest samen met mijn hond, een klein blokje om. Gezien de drukte op straat ligt niet heel Haarlem plat. Hoofdpijn wordt minder dus herstel komt eraan. Kheb weer zin in de krant, muziek, en de pc. Alleen koffie verdraag ik nog niet. Halverwege de toetsweek word ik terugverwacht op mijn school, daar ga ik voor!

Hans

Sun Children (aka Khorshid/The Sun) - Majid Majidi

Sun Children op IMDb (7,1)   Sun Children op Moviemeter (3,71) Deprimerende film, ondanks dat ie voortdurend naar het licht toe werkt. Natuu...