donderdag, november 26, 2009

Bij ons in de PC

is een hele hoop gebeurd.
Vorgie week stierf de oude, althans: hij wachtte op euthanasie. Aangezien er geen geld is voor een nieuwe, kwam de hulp van vriend Rondie- alsof hij t rook- als geroepen.
met veel kunst en vliegwerk bouwde hij een gereedstaande reserve pc om tot het apparaat vanwaar ik u nu bericht.
als een kind zo blij ben ik. een weekje zonder pc gaat wel, een weekje zonder twitter ook, maar een weekje zonder muziek viel me zwaar.
En het lijkt alsof alles weer op zn plek is, bij ons in de PC.
Ik ga iemand voordragen voor een nobelprijs, als u dat maar weet!!

Langzaam ga ik het internetgebruik weer oppakken, u komt me weer tegen!

5 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Heb je geen appletje voor de dorst? Sinds mijn Macbook air wil in niet meer anders. Veel stabieler, op vormgeving en muziek ingericht. Echt iets voor jou

Peter te Riele zei

Heb je geen appletje voor de dorst? Sinds mijn Macbook air wil in niet meer anders. Veel stabieler, op vormgeving en muziek ingericht. Echt iets voor jou

Rondie zei

@peterter
'Aangezien er geen geld is voor een nieuwe', en jij begint over een macbook air... maar ik geef je gelijk, MacOSX is beter dan Windows.

@begt
Als je me dan toch gaat voordragen vor de nobelprijs, doe dan maar voor de vrede... waarom XP een geluidskaart niet wil installeren met SP3 maar wel zonder... waaah!

Herr Meijer zei

Maar het hoeft ook niet per se een nieuwe Mac te zijn? Mijn vader typt en internet nog dagelijks op zijn iMac 400DV uit 1999. Met Firewire en USB.

http://apple-history.com/?page=gallery&model=imacdv&sort=date&performa=off&order=ASC

Oké, de harde schijf mag na al die jaren wel wat groter, moet lukken ook, maar je kunt niet de videokaart groter maken. Dat is dan jammer. Maar wát een minimale afschrijving! Nooit vastlopers, nooit problemen, logisch werkend (zelfs hij snapt het) ...

Dus wie weloverwogen met zijn geld omgaat en oog heeft voor het milieu (ha die Begt! That must be You!) koopt natuurlijk geen pc, zoveel mag duidelijk zijn.

begt zei

@peterter: rondie says it all!

@rondie: ik had gelijk, bij t opstarten doe ie t weer wel. s kijken hoe lang ik vandaag internet heb!!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...