maandag, april 26, 2010

Birkenstock Blues

Ik had het kunnen weten: afgelopen weekend van mijn liefje een nieuwe set slippers cadeau gekregen, "want dat is heel goed voor je voeten".
inlopen dus, vanaf zondagmiddag. Blaartje onder de voeten, kan ik mee leven.
Gisteravond ook de slippers aan naar terras, daarna nog heeeel even kijken bij het overigens lekkere rocknrollbandje.
Vriend Christiaan (ongeveer 2 meter en voor de helft bestaand uit titanium) kreeg het op de heupen en ging dansen. Moet jij s raden op wiens tenen hij ging staan..

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je zulke lange tenen dan?

begt zei

ben je hier voor t eerst?

sneeuw zei

Toch niet van die teenslippers met zo'n rondje hè.
Die zouden verboden moeten worden.

begt zei

aha, de verbodspolitie! cda gestemd de laatste keer, sneeuw=
of ben je gewoon nog trots op je crocs

sneeuw zei

nee, ze zijn gewoon meer dan lelijk.
cda stemmen! nooit gedaan en zal ik (waarschijnlijk) nooit doen ook.
ik zeg waarschijnlijk want als hun programma een post subsidie voor webloggers komt van zo'n € 50.000 pp zet ik direct al mijn principes overboord...

PS - mijn schoenen? bekijk mijn avatar op last.fm maar eens ;-)

begt zei

was ook een beetje een verwijzing naar het recente kabinet, dat niets heeft laten zien behalve allerlei verboden.

ik schatte je ook al niet in als cda-menneke! je weet toch

en besef dat het heel gevaarlijk is als alles wat lelijk is, verboden moet worden. de helft van de strekers mag dan niet meer naar buiten '-]

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...