dinsdag, augustus 03, 2010

Intuitie

Mijn vrouwelijke kant gaf de doorslag gisteren, ik volgde meer de intuïtie dan de kennis. Zeker twee conxies vulde ik in omdat ik vermoedde dat Jono wel ongeveer zo zou denken. En dat hielp!
Met één hulpeloze ronde, 4 goede en zelfs 3 uitmundende deden mijn lief en ik goede zaken gisteren in de popquiz Conxies.
Bovendien maakt het niet meer op welke plek wij eindigen, we winnen toch bij elke deelname de verlote CD. Lekkere nichtendisco, dat doet t goed in huize Begt.

Mooie avond, met respect voor de fijne muzikeuzes van de maker en dito respect voor de gezellige mede-contestants. We zijn weliswaar meer gevaarlijke outsider dan kanshebber geworden, maar dat drukt geen pret!

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...