dinsdag, oktober 12, 2010

Temporarily out of order

Bij mij werkt dat gelukkig vrij simpel: zodra ik merk dat ik teveel heb gevraagd van gestel en weerstand, gaan de luiken open voor alle virussen die dagelijks op me afgevuurd worden.
Net zo simpel echter weet ik hoe dat te bestrijden: stevig ingepakt diep onder de dekens (en dat vooral tijdig!) en zweten maar. Mijn lichaam werkt als een perfecte bestrijdingsdienst, kwade geesten en stoffen worden effectief naar buiten gewerkt.

Waardoor ik nu nog slechts een dagje kuchen voor de boeg heb en dan mijn ziekte voor 2010 wel weer ongeveer gehad heb...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dan zou je zeggen dat je eigenlijk in dit berichtje geen tijd zou moeten steken, geen blog, hyves, fb en twitter. Beterschap

begt zei

mwaah, werkt ook ontspannend hoor, een beetje sociaalmediaal actief zijn...

Peter te Riele zei

Gelukkig kent Twitter weinig virussen. En soms kan een tweet brandstof vormen of vitaminen schenken om er snel bovenop te komen. Beterschap.

begt zei

dank, peterter. gaat al een stuk beter, ook zonder ziekmelding.

nog n dag of twee en ik weet van niks meer..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...