dinsdag, oktober 25, 2011

You will meet a tall dark stranger- Woody Allen

In de filmzaal zag ik reeds zijn laatste, maar die daarvoor moest ik van de filmzender plukken.
Geheel in de stijl van de bekende regisseur een overvol plot met vele mensen en minstens evenzovele problemen.
De grote thematiek kon ik in deze film niet ontdekken, moet dan ook eerlijk zeggen dat ie dermate voorbijkabbelde dat ik niet kan zeggen dat ik m boeiend vond.
Dit ondanks een megacast met Anthony Hopkins, Naomi Watts en Josh Brolin, om er maar een paar te noemen.

Relatiegeneuzel, zo valt deze film makkelijk af te doen. De waarheid is iets meer dan dat, maar het is zeker niet zijn meesterwerk.

Geen opmerkingen:

Witte Wieven - Didier Konings

Witte Wieven op IMDb (7,4)   Witte Wieven op Moviemeter (3,51) Enkele weken geleden gonsde het opeens: "Heb je "Witte Wieven"...