vrijdag, december 02, 2011

Chloe - Atom Egoyan


Mijn lief had me al gewaarschuwd: dat ga jij geen leuke film vinden. Toch doen he..
Ondank een redelijke sterrencast (Liam Neeson en Julianne Moore, aangevuld met de redelijk geboetseerde Amanda Seyfried), ondanks een regisseur waarvan ik in vorige decennia echt fraaie filmhuizers zag, ondanks dat werd t m dus niet.

Vrouw verdenkt man van vreemdgaan, huurt een meisje in om uit te lokken of ie inderdaad zo happig is, so far so good. Het gaat echter mis als het meisje verslag gaat uitdoen: waar of niet, vrouwlief vindt t zowel schokkend als opwindend.

Het web sluit zich, zeker als zoonlief ook nog eens in het spelletje betrokken wordt. Door dat ingehuurde meisje uiteraard.

Zal t als tv-thriller wellicht redelijk doen, maar ik schrijf m nu meteen maar op omdat ik m morgen waarschijnlijk vergeten ben

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...