dinsdag, juni 26, 2012

All Stars 2 Old Stars- Jean van der Velde





Meisje was langs de bieb geweest en had deze dvd meegenomen, of ik mee wilde kijken. Van de eerste had ik nog wel wat glimlachen in de herinneringen, dus vooruit..

Tweede deel speelt 10 jaar verder, de mannen zijn ten dele arrivé, ten dele nog zoekende naar zichzelf. Scheidingen, ziekte en zakelijk (on) vermogen zijn in het leven van de voetbalgabbers geslopen. Een van de mannen is geëmigreerd en meldt dat ie gaat trouwen.
De heren gaan onderweg naar de bruiloft en naar een beloofde voetbalwedstrijd. Maar er gaat on the road natuurlijk van alles mis.

Zal ik t maar eerlijk zeggen? Niet mijn humor, slecht een sporadisch optrekken van de mondhoek. Voorspelbare flauwe humor, alle originaliteit van het eerste deel was vertrokken. Enige lichtpuntje was een subtiel eerbetoon aan de overleden Hero uit de eerste editie. Deel 3 wordt niet op gewacht, ik zeg t maar vast.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...