zaterdag, augustus 31, 2013

Swerve - Craig Lahiff

Swerve op IMDb
Tweede film die ik zag gisteravond was opgenomen van de filmzenders, daar zwerft (haha) blijkbaar nogal wat verrschillende kwaliteit. Deze bijvoorbeeld was plat, doorzichtig, van alle kanten voorspelbaar en daarmede slecht. Maar ik heb m wél uitgekeken, want anders "mag ik er niks van zeggen".

Man is getuige van een auto-ongeluk op de snelweg waarbij de ene automobilist omkomt en de andere (een fraai geboetseerde dame) in shock achter het stuur blijft zitten. Van de dode automobilist pakt hij een koffertje uit de auto dat - kort na een drugsdeal - strak vol zit met geld. Eerlijk als ie is, levert ie de dame thuis af en brengt het geld naar de politie. Maar dat blijkt nou net niet het goeie adres te zijn.

Politie is corrupt, dame is vrouw van politieagent. Man én politie agent hebben beide een Irak-verleden, een of andere crimineel komt het geld zoeken in het stadje en de kroegeigenaar is ook niet zuiver.

Ik kon er niet veel mee..

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...