maandag, december 09, 2013

Crazy, Stupid, Love - Glenn Ficarra/ John Requa

Crazy, Stupid, Love op IMDb

Een comedy of errors-filmpje, da's echt wat voor de zondagavond.

Sterrencast doet een komische reeks verwikkelingen omtrent "de liefde".
Vader en moeder gaan scheiden. Zoonlief is verliefd op de oppas. Oppas is verliefd op de vader. Vader van de oppas is vriend van de vader. Vader ontwikkelt stappers- en versierderskwaliteiten dankzij de lessen van een ervaren kroegganger die hem onder de hoede neemt. Vader blijkt er goed in. Versiert, zonder het te weten, de lerares van zijn zoon.

En zo nog een hele reeks meer, die ik niet allemaal mag noemen omdat ik anders de hele film al weggeef. Ik heb me wel vermaakt, er zaten veel komische momenten en woordgrappen in. Dan is het op zondag al gauw goed.
Qua acteurs: Steve Carrell, Julianne Moore, Ryan Gosling, Marisa Tomei, Kevin Bacon. Aardig rijtje toch, voor zo'n niets-aan-de-hand-film?

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...