zaterdag, december 21, 2013

Mijn top 10 van 2013

Toegegeven, op het moment van inzenden had ik al spijt van enkele keuzes. Of eigenlijk: van het niet maken van andere.
Want waar is "Ginger & Rosa"? Waar is "Inside Llewyn Davis"? Waar zijn ... en ... ?

Op voorhand ben ik dus al met u eens dat onderstaande lijst ter discussie staat. Maar voor het moment moet ik het er maar mee doen. Mijn beste tien van 2013 :

    Volkskrant film van het jaar 2013

    01 Grande Bellezza, La
    02 Lore
    03 Kapringen (A Hijacking)
    04 Paradies: Glaube
    05 Broken
    06 Master, The
    07 Vie d'Adèle, La
    08 Passé, Le
    09 Boven is het stil
    10 Mud

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...